پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 در ساعت 5 : 21 دقیقه 09125704163 - 02133934182

معرفی بزرگ ترین مراکز چاپ لیبل در ایران

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 6 ارديبهشت 1401 در ساعت 14 : 36 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

معرفی بزرگ ترین مراکز چاپ لیبل در ایران

افرادی که در حوزه خاصی از تجارت ملی یا بین المللی فعالیت می کنند نیاز دارند تا با بهترین مراکز چاپ لیبل در ایران آشنا شوند به همین علت ما نیز تصمیم گرفته ایم در این مقاله به معرفی بزرگ ترین مراکز چاپ لیبل و برچسب در کشور بپردازیم. در این مقاله علاوه بر معرفی برترین مراکز چاپ لیبل در ایران و تهران، مشخصات، آدرس و شماره تلفن  آن ها را درج خواهیم کرد.

شما در پایان این مقاله می توانید بهترین شرکت چاپ لیبل در ایران را انتخاب کرده و با مراجعه به آن شرکت یا تماس با اپراتورهای مربوطه، سفارش طراحی و چاپ لیبل را به ثبت برسانید. پیشنهاد می کنیم با مطالعه این مقاله ما را همراهی کنید.

چاپ سورن بهترین مرکز چاپ لیبل در تهران

چاپ سورن

اولین گزینه ای که قصد معرفی آن را داریم مرکز چاپ سورن است که با اصطلاحات دیگری از جمله سورن پرینتینگ نیز شناخته می شود. چاپ سورن از سال 1385 فعالیت خود را آغاز نمود و امروزه با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های موجود در ایران در زمینه طراحی و چاپ برچسب مبادرت به تولید این محصولات می نماید.

کادر متخصص و دستگاه های پیشرفته ای که در این شرکت به خدمت گرفته شده اند تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت لیبل ها و خدمات ارائه شده به مشتریان دارد که به طبع باعث افزایش رضایت مشتریان نیز شده است. قطعا می توان این عوامل را مهمترین دلایل معرفی چاپ سورن به عنوان بهترین مرکز چاپ لیبل در تهران برشمرد.

خدمات چاپ سورن

خدماتی که توسط شرکت چاپ سورن ارائه می شود شامل موارد ذیل می باشد:

-          چاپ کاتالوگ

-          چاپ بروشور

-          چاپ ست اداری

-          چاپ کارت ویزیت

-          چاپ پاکت

-          چاپ پوستر

-          چاپ جعبه

-          چاپ فاکتور

-          چاپ فولدر

-          چاپ ساک دستی

-          چاپ لیبل

همانطور که پیداست خدمات چاپ سورن پرینتینگ در چاپ لیبل خلاصه نمی شود و خدمات ارزنده دیگری را نیز شامل می گردد با این حال می توان خدمات مربوط به طراحی و چاپ برچسب در این شرکت را به عنوان بهترین و ممتازترین خدمات موجود نام برد.

گالری تصاویر و محصولات چاپ سورن

یکی از مهمترین کاراکترهایی که نشان دهنده کیفیت و حسن خدمت یک شرکت در زمینه طراحی و چاپ محصولات فوق می باشد این است که گالری تصاویر و محصولات مربوط به همان شرکت را مشاهده کنیم. تنوع در طراحی و استفاده از پترن های زیبا و جذاب باعث شده است تا یک آلبوم خاص و بی نظیر از محصولات چاپ سورن را نظاره گر باشیم. همه این محصولات به صورت کاملا خلاقانه طراحی شده و با استفاده از بهترین دستگاه های مربوط به چاپ لیبل و سایر محصولات (اعم از فاکتور، جعبه، پاکت، فولدر و ...) به مرحله چاپ و پرینت رسیده اند.

لیست قیمت ها در چاپ سورن

سورن پرینتینگ تمام تلاش خود را بر کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت کالا معطوف نموده است. امروزه که شاهد قیمت های سر به فلک کشیده ای در بازار هستیم قطعا وجود چنین شرکت هایی می تواند یک نمونه ایده آل برای ثبت سفارش به شمار روند.

در این مقاله نمی توانیم لیست قیمت ها را به صورت دقیق و تعیین شده ارائه کنیم چرا که قیمت کارها و طرح ها و همچنین قیمت دستگاه های چاپ و بخصوص لیبل زن ها با یکدیگر متفاوت است. بنابراین برای اطلاع از هزینه های نسبی و لیست قیمت ها بهتر است با شرکت سورن پرینتینگ تماس بگیرید.

مشخصات شرکت چاپ سورن

مشخصات شرکت چاپ سورن شامل آدرس، شماره تلفن، تلفن همراه و ایمیل شرکت عبارتند از:

آدرس: تهران، ميدان بهارستان، برج بهارستان، واحد 326

تلفن تماس:    02133934182

تلفن همراه:     09125704163

ایمیل : archivesoren@gmail.com

نقشه موقعیت مکانی چاپ سورن:

 

ساعت کاری چاپ سورن

ساعت کاری این مجموعه 8.30 صبح الی 18.00 عصر می باشد. شما می توانید جهت دریافت مشاوره در خصوص انواع نرم افزارهای طراحی محصول، دستگاه های چاپ لیبل و سایر خدمات این شرکت و همچنین اطلاع از هزینه های نسبی برای چاپ محصول در تیراژهای بالا یا تیراژهای پایین با شماره تلفن های فوق تماس بگیرید. در ادامه به معرفی سایر شرکت های چاپ لیبل در ایران خواهیم پرداخت.

چاپ متین

چاپ متین

شرکت چاپ متین نیز یکی از مراکز معتبر داخلی در زمینه طراحی و چاپ لیبل است و باید در لیست شرکت های چاپ لیبل معرفی گردد. این شرکت نیز همانند چاپ سورن فعالیت های متنوعی در زمینه چاپ برچسب، چاپ سربرگ، چاپ تراکت، چاپ پاکت نامه و طراحی آن ها دارد. از خدمات متفاوت این مجموعه می توان به چاپ روی لیوان، پرچم و تیشرت اشاره نمود.

چاپ متین در تهران مستقر است و برخلاف چاپ سورن که بیشترین تمرکز خود را به طراحی و چاپ لیبل اختصاص داده است در زمینه های مختلفی فعالیت می کند به همین دلیل نمی توانیم از آن به عنوان بهترین مرکز تخصصی چاپ لیبل در ایران نام ببریم، با این حال تنوع بالای خدماتی که در این شرکت ارائه می شود باعث شده شده است تا بسیاری از واحدهای تولیدی به سمت آن معطوف شوند. البته همچنان متذکر می شویم که فعالیت تخصصی این مجموعه در زمینه چاپ لیبل نیست و اگر می خواهید بهترین شرکت چاپ لیبل در ایران را انتخاب کنید همان گزینه اول یعنی چاپ سورن را پیشنهاد می دهیم.

مشخصات چاپ متین

آدرس شرکت: تهران، بهارستان، خیابان ظهیر السلام، خیابان درویش غربی، پلاک ۱۸ واحد۱

شماره تماس: ۰۲ ۴۲ ۶۲ ۷۷ -۰۲۱

موقعیت مکانی چاپ متین

 

چاپ آقا

چاپ آقا

این شرکت یکی از جدیدترین شرکت های ایرانی در زمینه طراحی و چاپ لیبل و خدمات مشابه است که از سال 1394 فعالیت خود را آغاز نمود. از مهمترین دلایلی که باعث شده است تا چاپ آقا در لیست بهترین مراکز چاپ لیبل در ایران قرار گیرد این است که اولین ارائه کننده ابزارهای طراحی آنلاین بوده و از این طریق محیط جذابی را برای مشتریان خود فراهم نموده است، با این حال نباید فراموش کنیم که این شرکت سابقه و تجربه چندانی ندارد و سال های سال طول می کشد تا بتواند خود را به عنوان یکی از ممتازترین مراکز چاپ ایران معرفی نماید.

خدمات این مجموعه نیز متنوع است و همانند چاپ متین با تمرکز جدی بر روی طراحی و چاپ لیبل صورت نمی گیرد. به عنوان مثال یکی از مهمترین محصولاتی که توسط این مجموعه چاپ می شود کارت ویزیت و محصولات اداری می باشد. بنابراین اگر بخواهیم بهترین مراکز چاپ لیبل در ایران را نام ببریم باید بگوییم که این مجموعه نیز همچنان نتوانسته است همانند چاپ سورن به صورت تخصصی و کاملا متمرکز در این زمینه فعالیت نماید.

مشخصات شرکت چاپ آقا

برای مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با شرکت چاپ آقا می توانید از مشخصات ذیل بهره بگیرید:

تلفن تلفن: 02188531300

فکس فکس: 02188763912

ایمیل ایمیل: support@chapagha.com

بات تلگرام بات تلگرام: chapagha_status_bot

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان قنبرزاده، کوچه ۱۶، پلاک ۶ زنگ سوم

کد پستی: 1533974714

چاپخانه چاپخانه: تهران، خیابان جمهوری نرسیده به خیابان فردوسی، کوچه شیروانی، پلاک 31 و 33

موقعیت مکانی چاپ آقا

 

شرکت چاپ آقا همه روزه به غیر از روزهای تعطیل و جمعه ها پاسخگوی مشتریان است. در روزهای شنبه الی چهارشنبه می توانید از ساعت 9 صبح الی 17 عصر به این مجموعه مراجعه کنید. در روزهای پنجشنبه ساعت کاری کاهش یافته و تا ساعت 13 ظهر پاسخگوی مشتریان خواهند بود. بنابراین قبل از مراجعه حضوری به این شرکت از حضور مسئولین مربوطه و بخصوص اپراتورهای شرکت مطمئن شوید.

چاپ نفیس

چاپ نفیس

آخرین شرکتی که در لیست بهترین مراکز طراحی و چاپ لیبل قرار می گیرد، شرکت چاپ نفیس است. مجموعه گروه هنری چاپ نفیس یک شرکت آنلاین خدمات چاپی در کشور می باشد که تخصص اصلی خود را بر سه حوزه چاپ افست، چاپ های دیجیتال و چاپ سابلیمیشن متمرکز کرده است.

خدمات مربوط به چاپ لیبل در حوزه چاپ افست قرار دارند. البته این مقوله در خصوص سایر شرکت های معرفی شده در این مقاله نیز صدق می کند اما چاپ نفیس با تقسیم بندی خدمات خود به این صورت، شیوه ای صحیح تر را در پیش گرفته است.

چاپ نفیس همانند چاپ سورن، چاپ آقا و چاپ متین در حوزه طراحی و چاپ محصولات مختلفی از جمله تراکت، کارت آویز، سربرگ، فاکتور و ... فعالیت می کند اما همانطور که از عنوان مقاله پیداست به دنبال معرفی بهترین مرکز چاپ لیبل هستیم و باید بگوییم که تنوع بسیار بالای خدمات چاپ نفیس باعث شده است تا به صورت متمرکز بر روی چاپ لیبل فعالیت نکند؛ نکته ای که در چاپ سورن به شدت مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین به نظر می رسد بعد از معرفی مراکز طراحی و چاپ لیبل در کشور می توانیم سورن پرینتینگ را به عنوان بهترین مرکز فعال در ایران و در این زمینه نام ببریم.

مشخصات چاپ نفیس

آدرس: تهران ، بهارستان ، خ ظهیرالاسلام ، خ درویش غربی ، پلاک 18

تلفن: 77618534 -021

ایمیل: info@chapnafis.com

ساعت کاری چاپ نفیس شنبه تا چهارشنبه: 9:00 الی 18:00

ساعت کاری چاپ نفیس در پنجشنبه ها: 9:00 الی 13:30

موقعیت مکانی چاپ نفیس

 

بهتر است قبل از مراجعه حضوری با شماره تلفن درج شده برای ارتباط با این شرکت تماس گرفته و وقت قبلی دریافت کنید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :