چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 در ساعت 17 : 14 دقیقه 09125704163 - 02133934182

اتیکت قیمت لباس برای فروشگاه های لباس

9 / 10
از 24 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 25 آذر 1402 در ساعت 17 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چاپ اتیکت جوراب

 

چاپ انواع اتیکت و برچسب جوراب، لباس ، مواد غذایی و خوراکی ، انواع آویز 

مجموعه خدمات چاپ سورن پیشرو در صنعت چاپ و بسته بندی در ایران، در شهر تهران فعالیت دارد.چاپ سورن آماده ارائه محصولات چاپی خود نظیر : انواع لیبل، انواع اتیکت، آویز ، پاکت، جعبه و .... با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت میباشد. برای دریافت مشاوره و راهنمایی و همچنین استعلام قیمت لحظه ای فقط کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید و یا با واتساپ شماره همراه درج شده با این مجموعه در ارتباط باشید.         

تلفن همراه تلفن ثابت شماره واتساپ

 

 (قیمت ها به تومان میباشد) 

لیست قیمت چاپ سرکارتی جوراب   (17×6 cm)

ردیف تعداد کاغذ پشت طوسی کاغذ ایندربرد
250 گرم 300 گرم 250 گرم 300 گرم
1 12500 5.300.000 5.400.000 5.600.000 5.990.000
2 25500 8.900.000 9.500.000 9.400.000 10.200.000
3 38000 12.700.000 13.700.000 13.500.000 14.200.000
4 64000 17.700.000 19.350.000 18.900.000 20.950.000
  •  

لیست قیمت چاپ سرکارتی جوراب   (19×7 cm)

ردیف تعداد کاغذ پشت طوسی کاغذ ایندربرد
250 گرم 300 گرم 250 گرم  300 گرم 
1 12500 5.990.000 6.470.000 6.490.000 6.970.000
2 25500 10.450.000 11.450.000 11.450.000 12.500.000
3 38000 14.350.000 15.750.000 15.750.000 17.350.000
4 64000 20.700.000 22.400.000 22.500.000 25.400.000
  •  خدمات پس از چاپ نظیر روکش سلفون، طلاکوب، چهار رنگ با دریافت هزینه جداگانه در این مجموعه انجام میشود. برای استعلام قیمت با شماره های درج شده تماس بگیرید.
  • زمان تحویل 7 روز کاری میباشد.
دانلود فایل لیست قیمت اتیکت جوراب

دانلود لیست قیمت

 

در ادامه مطلب به توضیحاتی در مورد اتیکت و جنس و کاربرد آن در محصولات مختلف میپردازیم.

امروزه تقریبا برای همه ی محصولات از اتیکت و یا لیبل برای معرفی برند، محتوای محصول،دستورالعمل های لازم،هشدارهای لازم،موارد استفاده و غیره استفاده می شود.اتیکت ها علاوه بر دادن اطلاعات مفید و لازم، در صورتیکه در انتخاب طرح و رنگ و البته کیفیت چاپ آنها دقت شود باعث چشمگیر شدن محصول و زیبایی آن میشود.

اتیکت( مارک و سرکارتی) جوراب/آویز جوراب

اتیکت( مارک / سرکارتی ) جوراب یکی از انواع اتیکتی است که علاوه بر معرفی برند و جلوه بخشیدن به محصول نوعی بسته بندی نیز محسوب میشود.امروزه که رقابت در فروش محصولات بسیار تنگاتنگ است،انتخاب درست اتیکت،لیبل و یا بسته بندی محصول باعث چشمگیرتر شدن و ترقیب خریدار به انتخاب محصول شما میباشد.در ادامه نمونه عکس هایی از اتیکت جوراب برای راهنمایی و انتخاب بهتر شما عزیزان قرار داده شده است. 

 

مارک جورابمارک جورابمارک جوراب

                                                                                                              

 اتیکت جورابمارک و جعبه جوراباتیکت جوراب

 

 

 مشاهده تصاویر بیشتر

 

 اتیکت و اتیکت آویز ابزارآلات صنعتی

استفاده از اتیکت و اتیکت آویز یکی از بهترین نوع بسته بندی برای ابزارآلات صنعتی محسوب میشود زیرا شما میتوانید در صورت لزوم توضیحاتی در رابطه با محصول، نحوه استفاده یا موارد احتیاط و منع استفاده و سایر موارد لازم را یادآور شوید.همچنین باعث شکیل شدن محصول شما و معرفی برند شما میشود.در رابطه با محصولات ریز و کوچک مانند باطری،چسب و... از گم شدن و یا آسیب دیدن جلوگیری میکند.

 

 

اتیکت آویز باطریاتیکت آویز چسباتیکت آویز ابزار آلات

 

مشاهده تصاویر بیشتر

 

البته برای برخی محصولات صنعتی استفاده از جعبه مناسبتر است زیرا ممکن است برخی محصولات مانند لامپ آسیب پذیری بالایی داشته باشند.برای اطلاعات بیشتر در رابطه با چاپ جعبه میتوانید اینجا کلیک کنید و یا با شماره های درج شده جهت مشاوره تماس بگیرید.

یکی از ملزوماتی که واحدهای فروش البسه و فروشگاه ها در زمان عرضه کالا به بازار باید مورد توجه قرار دهند چاپ لیبل و اتیکت قیمت لباس است. این واحدها باید مشخص کنند که ارزش ریالی هر نوع لباسی با استفاده از یک جنس خاص چقدر بوده و مشتری باید چه مبلغی را به فروشندگان بپردازند. البته بر روی اتیکت ها می توان برخی دیگر از مشخصات لباس از جمله سایز و نام شرکت سازنده را هم درج نمود اما آنچه که بیشتر از همه مورد بی توجهی واقع شده است درج قیمت می باشد و به همین دلیل مورد توجه ما در این مقاله قرار گرفته است.

علاوه بر سفارش بالای چاپ اتیکت لباس در تهران، بسیاری از فروشگاه ها در شهرهای مختلف کشور نیز به چاپ اتیکت لباس نیاز دارند؛ به عنوان مثال می توان به درخواست بالای چاپ اتیکت لباس در اصفهان، چاپ اتیکت لباس در شیراز، چاپ اتیکت لباس در کرج و چاپ اتیکت لباس در مشهد اشاره نمود. ما این مبحث را با تشریح اتیکت لباس، اهمیت آن، انواع اتیکت ها و طراحی و سفارش اتیکت لباس دنبال خواهیم کرد.

اتیکت قیمت لباس

اتیکت قیمت لباس

قیمت ها در ایران همواره در حال افزایش هستند و این مسئله باعث می شود تا قیمت های مشخصی بر روی لباس ها درج نگردد یا اینکه با استفاده از برچسب های کوچکی، این قیمت ها را تعیین کنند و در گذر زمان نیز یک برچسب دیگر را روی برچسب قبلی قرار دهند که اصولا یک قیمت بیشتر و در موارد محدود یک قیمت کمتر می باشد (تخفیف خوردن محصولات).

شما نیز می توانید اتیکت قیمت لباس را به صورت دست نویس تکمیل کنید اما قطعا با این کار پرستیژ شغلی خود را پایین آورده و از دید مشتریان به یک فروشنده سطح پایین مبدل می شوید. اتیکت ها یکی از جذاب ترین بخش های عرضه لباس به بازار محسوب می شوند چرا که با طراحی های زیبا و فانتزی خود می توانند مستریان زیادی را به سمت کالاهای تولید شده توسط شرکت شما متمایل سازند.

اگر شما نیز تاکنون از شیوه دست نویس برای درج قیمت ها استفاده کرده اید بهتر است به این رویه پایان داده و سعی کنید تا اتیکت قیمت لباس اختصاصی خود را داشته باشید. قطعا تغییر قیمت لباس در ایران به قدری نیست که مجبور شوید هفته ای یک بار قیمت ها را تغییر داده و با یک قیمت جدیدتر آن ها را به فروش برسانید. بنابراین کارت آویزهای زیبا و لبیل های لباس را با استفاده از خودکار یا برچسب های قیمت مخدوش نکنید.

اهمیت اتیکت قیمت لباس

وجود لیبل، مارک و اتیکت بر روی لباس و بسیاری از محصولات با افزایش اعتماد مشتریان همراه است. خریداران به هیچ وجه دوست ندارند اجناس و کالاهایی را خریداری کنند که به نظر می رسد اصالت خاصی ندارند. همه اتیکت ها، مارک ها، کارت آویزها و لیبل هایی که بر روی لباس ها مشاهده می شوند به گونه ای اصالت یک کالا را به مشتری گوشزد می کنند.

جذب اعتماد مشتریان در دنیایی که هزاران واحد تولید کننده لباس وجود دارد و میلیون ها فروشگاه در سراسر دنیا، مبادرت به فروش پوشاک می کنند از اهمیت زیادی برخوردار است. جذب اعتماد مشتری به معنای تایید اصالت کالا، تایید کیفیت، تایید پارچه و تایید دوخت لباس است که در نهایت به خرید یک محصول خاص منجر می گردد. در این میان نباید اعتماد به مارک لباس و فروشگاه عرضه کننده لباس را دست کم بگیریم.

افزایش اعتماد مشتریان با افزایش رونق کسب و کار همراه است چرا که بسیاری از خریداران به مشتریان ثابت شما تبدیل شده و از طرف دیگر با استفاده از اتیکت قیمت لباس اختصاصی، مشتریان جدیدتر را هم جذب خواهید کرد و این همان رمز پیروزی در کسب و کارهای غیردولتی یا به اصطلاح آزاد در جامعه می باشد اما همه این ها در گرو کیفیت کالا و محصولات نهایی خواهد بود. بنابراین تصور نکنید با یک اتیکت اختصاصی می توانید مجموعه خریداران کالاهای تولید شده شرکت یا عرضه شده در یک فروشگاه خاص را افزایش دهید.

اتیکت قیمت لباس

انواع اتیکت قیمت لباس

انواع مختلفی از اتیکت ها برای نشان دادن قیمت لباس به مشتری وجود دارد. این اتیکت ها را می توان با توجه به نوع جنس اتیکت، نوع درج قیمت، طراحی اتیکت و ... دسته بندی نمود. با توجه به مشخصات خاصی که هر اتیکت قیمت لباس دارد انواع آن ها را در ادامه همین مقاله معرفی کرده ایم. با ذکر مشخصات هر اتیکت، می توانید محصول مناسب را انتخاب کنید.

اتیکت بافته شده

در این روش، از یک تکه پارچه استفاده می شود و سپس با استفاده از نخ های ظریف، مبادرت به درج عدد یا حروف خاصی بر روی اتیکت می کنند. این روش از اصالت زیادی برخوردار است اما بیشتر برای درج مارک و نام شرکت سازنده بکار می رود و کمتر شاهد استفاده از اتیکت بافته شده برای درج قیمت لباس هستیم.

اتیکت چاپ شده

این نوع اتیکت متداول ترین نوع اتیکت های درج قیمت در ایران هستند. البته اگر اتیکت چاپ شده از جنس پارچه باشد و تنها با استفاده از دستگاه مبادرت به چاپ عدد و حروف بر روی آن کنند احتمالا باز هم برای مارک و شرکت سازنده است و قیمت کالا بر روی آن درج نمی شود.

این اتکیت ها (اتیکت های پارچه ای) اصولا در واحدهای تولید کننده لباس به کار می روند و مخصوص فروشندگان در فروشگاه های داخل بازار نیستند. ناگفته نماند که اتیکت های چاپ شده پارچه ای به مرور زمان کمرنگ شده و سپس کاملا محو می شوند.

اتیکت حک شده

از اتیکت های حک شده در موارد مختلفی استفاده می شود. از روش حک کردن روی پارچه و مقوا استفاده می گردد اما اگر روی پارچه باشد دیگر نمی توان قیمت ها را روی آن درج نمود و اصولا همانند موارد قبل برای درج برند و نام شرکت سازنده است اما اگر بر روی مقوا باشد علاوه بر اینکه ظاهر بسیار زیبایی هم دارد می توانید برای درج قیمت نیز از آن استفاده کنید. البته بعد از نصب این اتیکت دیگر قادر به تغییر قیمت ها نخواهید بود چرا که ماندگاری اتیکت های حک شده نیز بسیار بالاست و تا زمانی که مقوا سالم است از بین نمی روند.

کارت آویز مقوایی

به جرئت می توان گفت بهترین نمونه ممکن برای درج قیمت بر روی لباس همین گزینه است. این کارت آویزها علاوه بر اینکه ظاهر زیبایی دارند و به خوبی تمام مشخصات لباس از جمله قیمت آن را در بر می گیرند قیمت کمتری در مقایسه با اتیکت های چرمی و بافته شده دارند و در عین حال به صورت های مختلفی اعم از چاپی و حک شده تولید می شوند. البته به نظر می رسد با توجه به اینکه احتمالا بخواهید در گذر زمان قیمت لباس هایی که به فروش نرسیده اند را تغییر دهید گزینه اتیکت چاپی برای شما مناسب تر باشد.

اتیکت چرمی

شما می توانید از اتیکت های چرمی که امروزه انواع مختلفی از آن ها به صورت مارک لباس، لیبل یا کارت آویز در بازار مشاهده می شود استفاده کنید. این اتیکت ها بسیار شیک و جذاب هستند و به گونه ای نشان دهنده ارزش بالای محصول و البته قیمت بالای آن در مقایسه با اجناس مشابه است. اتیکت های چرمی اصولا به صورت حک شده و برجسته تولید می شوند و عمر بسیار بالایی هم دارند.

اتیکت های فانتزی

برای برخی از لباس ها می توانید از اتیکت های فانتزی استفاده کنید. البته اتیکت فانتزی می تواند به صورت چاپ شده، کارت آویز، حک شده و حتی بافته شده باشد یا جنس آن چرمی بوده و از ماندگاری بالایی برخورار باشد.

در واقع علاوه بر نوع جنس و نوع درج قیمت، می توان با توجه به ظاهر اتیکت ها نیز آن ها را دسته بندی کرد. اتیکت های فانتزی یکی از گزینه های ایده آل برای درج قیمت لباس های کودکانه و لباس هایی با رنگ فانتزی است.

اتیکت قیمت لباس

طراحی و چاپ اتیکت قیمت لباس اختصاصی

اکنون که با اهمیت چاپ لیبل و اتیکت قیمت لباس آشنا شدید و انواع آن را هم بررسی نمودیم بهتر است تا یک گزینه مطلوب را انتخاب کرده و سپس با سفارش یک طراحی خوب و جذاب، اعتماد مشتریان خود را در سطح بازار افزایش دهید. در این جا باید یک شرکت معتبر و شناخته شده در زمینه چاپ لیبل و طراحی آن را پیدا کنید و چه گزینه ای بهتر از شرکت چاپ سورن که بهترین شرکت چاپ لیبل در تهران است.

شما هم اکنون می توانید با شماره تلفن های درج شده در این وب سایت تماس گرفته و مشاوره لازم در خصوص طراحی لیبل و چاپ لیبل و همچنین طراحی و چاپ اتیکت قیمت لباس را دریافت نمایید. این شرکت امکان چاپ لیبل فوری و چاپ لیبل ارزان را برای شما فراهم نموده است. سورن پرینتینگ علاوه بر چاپ اتیکت های مقوایی، چاپ اتیکت پارچه ای را نیز به عنوان یکی از خدمات خود به شما عرضه می کند.

شرکت چاپ سورن  علاوه بر شهرهای بزرگ کشور که در این مقاله به آن ها اشاره شد چاپ اتیکت لباس در رشت و چاپ اتیکت لباس در اهواز را نیز مدیریت می کند. چاپ سورن امکان چاپ اتیکت قیمت در تیراژهای مختلف و با سرعت بالا را برای شما فراهم نموده است. برای اطلاع از قیمت انواع چاپ اتیکت پارچه ای لباس با ما تماس بگیرید.

مجموعه چاپ سورن همچنین آماده ارائه سایر محصولات چاپی نظیر چاپ چاپ کاتالوگ /انواع لیبل و برچسب / چاپ ساک دستی /چاپ کاغذ کفپایی کارواشچاپ جعبه / چاپ پاکت و بروشور و.... مطابق با نیاز شما، با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن میباشد.

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :