چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 در ساعت 16 : 0 دقیقه 09125704163 - 02133934182

فاکتورهای مهم در چاپ کاتالوگ

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 6 ارديبهشت 1401 در ساعت 15 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از خواسته های تولید کنندگان و فروشندگان برای چاپ کاتالوگ بازخورد آن میباشد. در واقع یک کاتالوگ باید بتواند مخاطب را به خود جذب کرده و همچنین اطلاعات محصول را به طور کامل به او منتقل کند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا فاکتورهای مهم در چاپ کاتالوگ را در اختیار شما قرار دهیم.

یکی از فاکتورهای مهم در چاپ کاتالوگ مربوط به طراحی صفحه اصلی و دیگر صفحات کاتالوگ میباشد. طراحی صفحات کاتالوگ اصول خاص خود را دارد و نمیتوان از هر روشی برای طراحی استفاده نمود. نحوه چینش متون، عکس، لوگو و طرح ها باید به گونه ای باشد که مخاطب با دیدن کاتالوگ سر در گم نشود. نحوه چینش باید باید بصورت اصولی و به ترتیب باشد و هیچ گونه کم و کسری در محتوای وارد شده وجود نداشته باشد. رنگ ها از فاکتورهای مهم در چاپ کاتالوگ هستند. طراح در انتخاب رنگ ها باید دقت زیادی به خرج داده و رنگی را انتخاب کند که مناسب با نوع محصول باشد. به طور مثال رنگ هایی که در چاپ کاتالوگ  لوازم خانگی استفاده میشود با رنگ هایی که در چاپ کاتالوگ قطعات صنعتی و یا لوازم تزئینی به کار میروند به طور حتم متفاوت است.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در چاپ کاتالوگ را میتوان کیفیت کاغذ چاپ نام برد. کیفیت کاغذ چاپ کاتالوگ باید به گونه ای باشد که ماندگاری بالایی داشته باشد و در کوتاه مدت از بین نرود. معمولا برخی از کاتالوگ ها از کیفیت پایینی برخوردار هستند و پس از مدت کوتاهی از بین میروند. اما یک کاتالوگ خوب و با کیفیت دوام و طول عمر بالایی دارد و به راحتی فرسوده نمیشود.

فاکتور قیمت در چاپ کاتالوگ

قیمت یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه های مشتریانی است که قصد سفارش چاپ کاتالوگ را دارند. در واقع بعد از موارد یا شده در بالا قیمت از فاکتورهای مهم در چاپ کاتالوگ محسوب میشود. برای اینکه بتوانید چاپ کاتالوگ ارزان قیمت را انجام دهید میتوانید قبل از هر اقدامی از چندین چاپخانه و شرکت استعلام دریافت کرده و سپس سفارش چاپ را به شرکتی واگذار کنید که بهترین و منصفانه ترین قیمت را ارائه میدهد. گروه چاپ سورن از شرکت های منصف در زمینه چاپ کاتالوگ میباشد و در صورتیکه قصد دارید تا چاپ کاتالوگ را با نازلترین قیمت انجام دهید میتوانید با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمایید.

همچنین بخوانید : چاپ لیبل

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :