جمعه 31 فروردین 1403 در ساعت 2 : 20 دقیقه 09125704163 - 02133934182

معرفی بهترین برنامه های طراحی گرافیک

10 / 10
از 2 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 29 شهریور 1401 در ساعت 13 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 


بهترین برنامه های طراحی گرافیک

 

یک سایت از نظر بصری جذاب هم آرزوی صاحب وب سایت و هم رویای کاربر است. با این حال، راه رسیدن به این آرزو از طریق گرافیک و طراحی وب است. راه انجام این کار با بهترین برنامه های طراحی گرافیک است.

دورانی که کاربران اینترنت فقط مایل به خواندن محتوای آنلاین بودند، گذشته است. امروزه بیش از کلمات و محتوا، سایت باید جذاب به نظر برسد. با جلوه های بصری جذاب و محتوای همه جانبه، کاربر همچنان در وب سایت باقی می ماند و از آن به خصوص در مورد سایت های تجارت الکترونیک استفاده می کند.

گرافیک نقش مهمی در ظاهر وب سایت شما دارد. برای ایجاد یک وب سایت با جلوه های بصری جذاب، به نرم افزار طراحی گرافیکی نیاز دارید تا به شما کمک کند تصاویر، مدل ها و متن را برای نمایش در وب سایت بداهه سازی کنید.

اگر می خواهید سایتی جذاب و با ارزش داشته باشید، بیایید نگاهی به لیست نرم افزارهای طراحی گرافیکی که برای شما آماده کرده ایم بیاندازیم.

لیست بهترین نرم افزار/نرم افزار طراحی گرافیک برای طراحان گرافیک

PhotoShop .1

GIMP .2

Illustrator.3

Inkscape .4

CorelDraw .5

Adobe InDesign.6

 

 

فوتوشاپ

 

PhotoShop - بهترین نرم افزار طراحی گرافیک برای مبتدیان

 

این یکی از مفیدترین و سرگرم کننده ترین برنامه ها برای ویرایش عکس های خود به روشی است که می خواهید. گزینه‌های خودکار، تصاویر شما را زنده می‌کنند و به شما کمک می‌کنند حتی اگر در این کار تازه کار هستید، طرح‌های زیبا ایجاد کنید.

با فتوشاپ به راحتی می توانید چندین تصویر را با هم ترکیب کنید و حتی اشیاء ناخواسته را از تصویر حذف کنید. این ویژگی های اساسی مانند تصحیح پرسپکتیو، اختلاط کانال و ابزار clone stamp را ارائه می دهد. فتوشاپ برنامه ای است که هم روی ویندوز و هم در مک کار می کند. همچنین در میان بهترین برنامه ها/نرم افزارهای طراحی گرافیک برای مبتدیان قرار می گیرد.

به سادگی می توانیم ویژگی های برنامه را به صورت زیر لیست کنیم.

- پایه: برش، صاف کردن، چرخاندن و چرخاندن

- تصحیح خودکار: تنظیم با یک لمس.

- حذف لکه: ویژگی از بین بردن هرگونه لکه یا کثیفی در روشن کردن تصویر

- رنگ: گزینه های رنگی نامحدود برای افزایش رنگ های تصویر

- فیلتر تک لمسی: جلوه های چشم نواز

- پشتیبانی از عکس RAW: پشتیبانی از فرمت RAW

- اشتراک گذاری: اشتراک گذاری از طریق فیس بوک، Revel، توییتر و موارد دیگر.

 

مزایای فتوشاپ به طور کلی؛

- ویرایش ویدیو روان است.

- ابزار برش کاملا موثر است.

- عملکرد بسیار بهبود یافته است.

با این حال، به عنوان معایب;

- بدون مجوز دائمی

- رابط را می توان کمی پیچیده در نظر گرفت.

 




 

 GIMP

GIMP

 

GIMP یا GNU Image Manipulation Program جایگزینی عالی برای Adobe Photoshop است. قابلیت ویرایش عکس تا حد زیادی بهبود یافته است. انعطاف‌پذیری این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا گرافیک‌های شفاف ایجاد کنید.

هنگامی که شروع به استفاده از GIMP کردید، برنامه اصلی طراحی شما روی دسکتاپ خواهد بود. رابط کاملاً قابل تنظیم است و حالت تمام صفحه به شما کمک می کند تا همزمان مشاهده و ویرایش کنید.

ویژگی های زیادی وجود دارد که تجربه بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. GIMP روی گنو/لینوکس، OS X، ویندوز و سایر سیستم عامل ها کار می کند. این یک جامعه پشتیبانی قوی دارد، زیرا یک نرم افزار طراحی گرافیکی سازگار است.

طرفداران برنامه GIMP؛

- روشن و مدرن است.

- استفاده از آن بسیار آسان است.

- سهولت استفاده از یک پنجره

 

 

 

Illustrator

Illustrator

اگر می‌خواهید از هنر برداری برای ایجاد ویدیو، لوگو برای دستگاه‌های تلفن همراه، طرح‌ها، تایپوگرافی، آیکون‌ها یا حتی آثار هنری پیچیده استفاده کنید، Illustrator برنامه‌ای عالی است. شما می توانید با ترسیم اشکال عالی، تصاویری با هم تراز ایجاد کنید.

Illustrator دارای پلاگین های مخصوص به خود است که به شما کمک می کند یک صفحه وب خالی را به یک صفحه وب براق تبدیل کنید. برخی از افزونه‌ها برای نسخه‌های قدیمی‌تر Ai ساخته شده‌اند و ویژگی‌های جدیدی برای نسخه‌های جدیدتر مانند Creative Cloud دارند که آن را به یک نرم‌افزار طراحی گرافیک ایده‌آل تبدیل می‌کند. به‌عنوان بخشی از Creative Cloud، می‌توانید از این برنامه هم روی دسک‌تاپ و هم در مک استفاده کنید.

استفاده از ابزار تبدیل رایگان با Illustrator بسیار ساده است. موجود برای ویندوز و مک یکی دیگر از مزایای احتمالی است. با این حال، هزینه ممکن و بالایی که باید پرداخت شود را می توان به عنوان منفی به حساب آورد.

 

 

 INKSCAPE

INKSCAPE

Inkscape ابزار حرفه ای ایده آل برای دوستداران هنر وکتور و طراحان گرافیک با استفاده از فرمت فایل SVG است. این ابزار همچنین با ویندوز، لینوکس، سیستم عامل و مک کاملاً کار می کند.

Inkscape برای طراحی، رنگ آمیزی یا تصویرسازی بسیار آسان است. با پسوند Ghostscript، فایل های .eps را می توان به راحتی خواند.

طرفداران؛

- امکان ویرایش مستقیم کد منبع.

- کلیدهایی برای حرکت دادن پیکسل های صفحه نمایش

- امکان ویرایش کلون روی تصویر

- پر کردن سطل رنگ با یک کلیک

علاوه بر این رایگان بودن و داشتن ابزار افکت های جدید را می توان از دیگر مزیت های مهم آن برشمرد.

 

 کورل

CorelDraw

اگر یک طراح وب مشتاق هستید و می خواهید طرح های نامحدودی با طراحی بی حد و حصر ایجاد کنید و در عین حال مهارت های خود را تقویت کنید، کافی است نگاهی به CorelDraw، یک ویرایشگر گرافیک برداری بیندازید.

CorelDraw دارای عملکردهای مولد عالی و سهولت استفاده است که هیچ ویرایشگر برداری دیگری نمی تواند با آنها مطابقت داشته باشد. در حین استفاده، ابزارها به شما کنترل کامل می دهند، بنابراین می توانید نتایج سریع و پویا دریافت کنید. با CorelDraw نسخه X5 و بالاتر، شما همچنین یک ویرایشگر داخلی (Corel CONNECT) دریافت می کنید.

CorelDraw با فایل های حجیم در Corel Photo-Paint یکپارچه کار می کند. همچنین جادوگر بارکد، جادوگر Duplex، Bitstream Font Navigator و غیره. همچنین از برنامه هایی مانند

طرفداران؛

- سفارشی سازی رابط ایده آل است.

- طراحی به روز است.

- شکل دادن به داک حداکثر استفاده را تضمین می کند.

معایب؛

- بدون نسخه مک

- یادگیری ابزارها برای مبتدیان کمی دشوار است.

- ناوبری آسان نیست و کارت ناوبری نامرئی است.

- استفاده از برس رایگان دشوار است.

 

 

 

indesign

 

ADOBE INDESIGN

Adobe InDesign که توسط برند Adobe پشتیبانی می‌شود، یکی از برنامه‌های گرافیکی کلیدی برای ایجاد طرح‌بندی تمیز برای دستگاه‌های دسکتاپ و موبایل است.

Adobe InDesign برای استفاده در طراحی چیدمان مانند مجلات آنلاین ایده آل است. اگر می خواهید برای کتاب های چاپی، بروشورها یا مجلات دیجیتال طرح بندی ایجاد کنید. Adobe InDesign برنامه ای است که شما نیاز دارید.

انعطاف پذیری عالی است زیرا به شما امکان می دهد به راحتی لایه های جدا شده را بکشید و رها کنید و اندازه تصاویر را به راحتی تغییر دهید. به‌عنوان بخشی از Creative Cloud، می‌توانید به راحتی به برنامه دسکتاپ برای رایانه شخصی و مک دسترسی داشته باشید.

طرفداران؛

- ترکیب آسان متن و گرافیک

- یادگیری بسیار آسان و ایده آل برای مبتدیان.

منفی;

- ابزارهای محدودی برای ایجاد گرافیک در دسترس هستند

- ابزار طراحی گرافیک کافی نیست

- تنظیم عکس ها به دلیل عدم وجود نرم افزار ویرایش عکس محدود است.

از برنامه های طراحی برای طراحی انواع محصولات میتوان استفاده کرد.به عنوان مثال طراحی لیبل برای درج روی محصولات،طراحی جعبه محصولات، طراحی کاتالوگ برای معرفی محصولات، طراحی بروشور برای معرفی و توضیح کاربرد محصولات، طراحی ساک دستی برای حمل آسان و شکیل محصولات و کلی طراحی دیگر که با توجه به نیاز انجام میشود.

شما میتوانید نمونه تصاویر محصولات طراحی شده را در سایت مجموعه چاپ سورن به نشانی sorenprinting.com  در قسمت تصاویر نمونه کار مشاهده کنید و جهت مشاوره و راهنمایی با شماره های 09125704163   /02133934182  تماس بگیرید.

همچنین برای اطلاعات بیشتر بخوانید :بهترین برنامه های طراحی و چاپ لیبل 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :