یکشنبه 3 تير 1403 در ساعت 7 : 13 دقیقه 09125704163 - 02133934182

برترین برنامه های طراحی و چاپ لیبل

9 / 10
از 5 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 24 آبان 1402 در ساعت 2 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

با توجه به پیشرفت های بسیار زیادی که در عرصه فناوری و تکنولوژی صورت گرفته است تصمیم گرفته ایم در این مقاله به معرفی برترین برنامه های طراحی و چاپ لیبل بپردازیم. این برنامه ها به شما کمک می کنند تا بتوانید شخصا نسبت به طراحی لیبل اقدام کرده و پترن مناسب را انتخاب کنید. اگر صاحب یک کسب و کار تجاری هستید یا قرار است به زودی صاحب یک کسب و کار شوید که با عرضه کالا (و خدمات) همراه است باید توجه بسیار زیادی به چاپ لیبل و طراحی یک برچسب خاص برای معرفی محصولات (و خدمات) خود داشته باشید.

بهترین برنامه های طراحی لیبل

برنامه های بسیار زیادی ابداع شده اند که در زمینه طراحی و چاپ لیبل بکار می روند. بهترین و شناخته شده ترین برنامه های طراحی و چاپ برچسب را در این مقاله به شما معرفی می کنیم و سپس شما را با برنامه طراحی لیبل برای اندروید و بهترین نرم افزار طراحی و چاپ لیبل آشنا خواهیم کرد.

برنامه Maestro Label Designer

Maestro Label Designer

Maestro Label Designer یک نرم افزار آنلاین برای طراحی لیبل است که توسط OnlineLabels.com ایجاد شده است. این نرم افزار که به صورت آنلاین مدیریت می شود شامل الگوهای خالی و از پیش طراحی شده برای صدها اندازه و پیکربندی مختلف اعم از برچسب، کلیپ آرت، فونت ها و موارد دیگر است. از ویژگی های مهم این نرم افزار می توان به یک ابزار هم ترازی برای کمک به چاپ اشاره نمود.

از مهمترین نقاط ضعف این برنامه می توان به محدود بودن قلم ها و شکل ها (الگوها و لوگوها) اشاره کرد با این حال کاربر می تواند عملیات گرافیکی نامحدودی را دانلود کرده و آن ها را در نرم افزار اجرا نماید. از این برنامه برای طراحی و چاپ بارکد نیز استفاده می شود. بنابراین اگر به دنبال برنامه چاپ لیبل بارکد هستید می توانید به خوبی روی این نرم افزار حساب باز کنید.

دانلود Maestro Label Designer

 برنامه Adobe Creative Suite

Adobe Creative Suite

Adobe Suite یک گزینه مناسب برای طراحان پیشرفته است، چرا که برنامه های مختلفی از جمله فتوشاپ، ایلوستریتور و ایندیزاین، ویرایش عکس، ایجاد vector و چیدمان صفحه را ارائه می دهد. نقطه قوت این نرم افزار در زمان اجرای طرح های پیچیده است به همین دلیل برای طراحی برچسب های اصلی محصولات می توان از آن استفاده کرد اما با توجه به اینکه ممکن است قیمت استفاده از آن برای برخی از کسب و کارها بالا باشد به نظر می رسد برای طراحی لیبل های ابتدایی نباید از آن استفاده کرد.

این برنامه به شما امکان خلاقیت بالایی را می دهد. می توانید از طرح های پیش ساخته استفاده کنید یا خودتان شخصا به صورت کاملا خلاقانه بنشیند و دست به یک نوآوری در زمینه طراحی لیبل بزنید. قابلیت های این برنامه به قدری بالاست که قطعا تمام شرایط لازم برای یک طراحی خلاقانه را برای شما ایجاد خواهد کرد. این کار را می توانید از دانلود یک الگوی خالی یا ساخت آن توسط همین برنامه آغاز کنید.

دانلود Adobe Creative Suite

 

 برنامه Canva

Canva

Canva نیز یک بستر طراحی وب سایت و لیبل با صدها الگو برای کمک به طراحان مبتدی است. منظور ما از بستر طراحی این است که می توانید کارهای خود را به صورت آنلاین انجام دهید. این بستر کاملا رایگان است و مشمول پرداخت هیچ هزینه ای برای عضویت و استفاده از برم افزار نمی شود اما همانطور که گفتیم برای آموزش و یادیگری طراحی لیبل و وب سایت به کار می رود و برای کارهای پیشرفته توسط طراحان حرفه ای مناسب نیست. بستر رایگان آن برای ویرایش عکس، طراحی چیدمان و انواع گرافیک در دسترس است.

این نرم افزار دارای صدها الگوی طراحی شده با مهارت و قابلیت افزودن نمودارها، آیکون ها، اشکال و موارد دیگر است. نحوه کار با آن شباهت بسیار زیادی به نرم افزارهای فوق دارد و کافیست تا عملیات مربوط به طراحی لیبل را از یک بوم خالی یا الگوی از پیش طراحی شده آغاز کنید. آیکون ها و اشکال بسیار زیادی وجود دارند که می توانند در تکمیل نمودن طراحی مورد نظر به شما کمک کنند.

دانلود Canva

برنامه  Microsoft Word

Microsoft Word

Microsoft Word یک نرم افزار شناخته شده برای پردازش کلمات است. قالب های مختلفی در این برنامه برای پیکربندی وجود دارد با این حال محبوبیت آن در تایپ و نوشتن حروف یا اعداد با شیوه های مختلف و روش های بسیار آسان می باشد. نکته حائز اهمیت این که این برنامه روی اکثر سیستم ها نصب شده است و دسترسی گسترده ای دارد.

بسیاری از افرادی که در زمینه طراحی لیبل فعالیت می کنند ادعا دارد که کار با این برنامه برای آن ها بسیار راحت تر از سایر برنامه هاست چرا که تعداد بسیار زیادی از الگوهای از قبل طراحی شده را در حافظه خود دارد. از نقاط ضعف این نرم افزار می توان به تکثیر طراحی روی تمام سطح برگه اشاره نمود که اندکی خسته کننده و مستعد خطاست اما مهمترین نکته ای که در خصوص قابلیت های مایکروسافت ورد وجود دارد این است که قابلیت کپی برداری بدون باز کردن یک برنامه اضافی را دارد.

دانلود Microsoft Word اندروید

دانلود Microsoft Word ویندوز

 

برنامه Avery Design & Print

Avery Design & Print

Avery Design & Print نیز یک بستر طراحی دیگر برای خلق لیبل و مخصوص محصولات مارک دار است. این نرم افزار به صورت آنلاین در دسترس می باشد. این برنامه بیشتر به کار طراحان مبتدی یا کسانی که به تازگی وارد حیطه طراحی لیبل شده اند می آید و دارای چندین ابزار سطح پیشرفته مانند املا و مولد بارکد است که برای کاربران شخصی و تجاری مفید است بنابراین یک برنامه طراحی بارکد نیز شناخته می شود و به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها می توانند از آن استفاده کنند. اگر به جز طراحی بارکد به دنبال یک برنامه برای چاپ لیبل بارکد نیز هستید این برنامه در بخش پرینت قابلیت مورد نظر را به شما ارائه می دهد.

دانلود Avery Design & Print

برنامه طراحی لیبل برای اندروید

این برنامه لیبل مارکر نام دارد و برای اندروید 5.0 به بالا طراحی شده است. شما می توانید با دانلود این برنامه که به نرم افزار طراح برچسب شهرت دارد به سرعت برچسب و لوگو ساز حرفه ای ها را از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی اندرویدی خود گرفته و بهترین پترن های ممکن را خلق کنید.

این کار و استفاده از برنامه کاملا رایگان است. برای استفاده از برنامه لیبل مارکر نیازی به تخصص ندارید. تمام الگوهای مربوط به لیبل ها و برچسب کاملاً قابل تنظیم هستند و تنها به اندکی آزمون و خطا نیاز است تا نحوه کار با آن را به خوبی یاد بگیرید.

بهترین نرم افزار طراحی و چاپ لیبل

اکنون که با انواع مختلفی از برنامه و نرم افزارهای طراحی و چاپ لیبل آشنا شده اید باید به معرفی بهترین نرم افزار موجود در این زمینه بپردازیم. البته به صورت قطعی نمی توان یک نرم افزار را به عنوان بهترین و پیشرفته ترین نرم افزار موجود در جهان معرفی کرد چرا که برنامه های مربوط به فناوری و تکنولوژی دائما در حال تغییر بوده و هر روز با گزینه های بهتر و مطلوب تری مواجه هستیم با این حال به جرئت می توان از SmartsysSoft Label Maker به عنوان بهترین گزینه ممکن در حال حاضر نام ببریم.

SmartsysSoft Label Maker یک نرم افزار قدرتمند ویرایشگر vector graphics است. شما می توانید عناصر نقاشی زیادی از جمله logos, symbols, texts, images, lines و curves را بسته به نیازتان، به طراحی مورد نظر اضافه کرده و جلوه های لیبل را به شدت افزیش دهید. در واقع شما قادر خواهید بود تا هر یک از آن ها را از کتابخانه گسترده ای که همراه این نرم افزار عرضه می شود انتخاب کرده و از هر عنصر نقاشی شده و آماده ای که می خواهید استفاده کنید.

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا برچسب های خیره کننده ای را با کیفیت بالا و مناسب چاپ طراحی کنید. علاوه بر این مورد باید بگوییم که SmartsysSoft Label Maker گزینه هایی برای چاپ برچسب ها به وسیله هر نوع چاپگر سازگار با ویندوز را هم برای شما فراهم کرده است. شما می توانید طرح های خود را به عنوان تصاویری با کیفیت بالا و در فرمت های PDF, BMP, JPEG, GIF, PNG, TIFF ذخیره کرده و سپس از آن ها پرینت بگیرید.

بهترین مرکز طراحی و چاپ لیبل در تهران

قطعا بعد از مطالعه این مقاله و آشنایی با نرم افزارهای مختلفی که برای طراحی و چاپ برچسب مورد نیاز هستند به اهمیت این مقوله در دنیای تجارت و کسب و کار پی برده اید. امروزه بدون طراحی لیبل های زیبا و برچسب های معرفی کننده محصولات نمی توان به یک عرصه رقابتی در بازارهای داخلی و خارجی وارد گردید بنابراین بهتر است حساسیت کار را درک کرده و بهترین طرح های ممکن را برای معرفی محصولات خود استفاده کنید.

اگر تصور می کنید قادر به خلق یک طراحی بی نظیر برای سفارش و چاپ لیبل محصولات خود نیستید می توانید با چاپ سورن تماس گرفته و طرح مورد نظرتان را با اعلام برخی از ایده ها یا برخی از جنبه های آن سفارش دهید. البته می توانید کار طراحی را به اتمام رسانده و چاپ لیبل را در تیراژهای مختلف سفارش دهید. مجموعه چاپ سورن با خدمات ارزنده و حسن خدمت خود امکان چاپ اتیکت جوراب، لیبل ارزان، چاپ لیبل حرفه ای ، چاپ لیبل فوری و  چاپ کاغذ کفپایی کارواش را برای شما فراهم نموده است.

 

ارسال نظر
موسوی : اشتراک گذاری تجربه
0 1
ممنون بابت برنامه هایی که معرفی کردید فقط خواستم بگم برنامه canva برای دوستانی که تازه میخوان طراحی شروع کنن و یا دنبال ایده های اماده هستن بسیار خوب و کاربردیه
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :