ﺳﻪشنبه 28 فروردین 1403 در ساعت 12 : 14 دقیقه 09125704163 - 02133934182

آشنایی با انواع روش های چاپ لیبل

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 13 بهمن 1400 در ساعت 17 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مجموعه چاپ سورن از قدیمی ترین و نام آشناترین مجموعه های چاپ در کشور محسوب میشود که امکان چاپ با روش های نوین و زیر نظر پرسنل کاملا حرفه ای را فراهم نموده و با بهره مندی از خدمات این مرکز میتوانید چاپ مد نظر خود را در کوتاه ترین زمان، با کیفیت بالا و همچنین در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

لیبل ها کاربرد بسیار زیادی در شناسایی و ارائه اطلاعات به مشتری دارند و هر چه لیبل ها اطلاعات بیشتری را در اختیار مشتری قرار دهند در نتیجه مشتری نیز با اعتماد بیشتری نیز خرید خود را انجام خواهد داد. لیبل ها با روش های مختلفی چاپ میشوند و تنها از یک روش برای چاپ استفاده نمیشود.  در صورتیکه آشنایی با انواع روش های چاپ لیبل ندارید پیشنهاد میکنیم تا در ادامه با ما همراه باشید. از انواع روش های  چاپ لیبل میتوان به چاپ لیبل بی رنگ و شفاف، چاپ لیبل حرارتی، چاپ لیبل اموال، چاپ لیبل متال، چاپ لیبل پشت متال، چاپ لیبل سکوریتی، چاپ لیبل پی وی سی، چاپ لیبل تایوک، چاپ لیبل روی پارچه ای و چاپ لیبل امنیتی اشاره نمود.

چاپ لیبل مناسب پارچه

لیبل ها کاربرد بسیار وسیعی بر روی پارچه و محصولاتی دارند که از پارچه در ساخت آنها استفاده میشود. چاپ لیبل حرارتی از پر کاربرد ترین روش های چاپ لیبل بر روی پارچه میباشد و در این روش چاپ از لیبل بدون ریبون استفاده میشود. از دیگر  روش چاپ لیبل مناسب برای پارچه باید به لیبل روی پارچه ای اشاره نمود که در صنعت پوشاک کاربرد وسیعی پیدا کرده است و در این روش از چسب استفاده نمیشود.

چاپ لیبل مناسب فلز

برای چاپ بر روی فلز از روش چاپ لیبل متال استفاده میشود که از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است و میتواند در برابر بسیاری از پاک کننده ها که منجر به پاک شدن چاپ میشود مقاومت بالایی را از خود نشان دهد. برای چاپ بر روی این نوع لیبل ها از روش ریبون رزین استفاده میشود و میتواند در برابر سرما و گرما مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان دهد. از این روش  چاپ لیبل برای لوازم خانگی استفاده زیادی میشود و کاملا ایده آل میباشد.

چاپ لیبل سکوریتی بمنطور چسبندگی بهتر

یکی از روش های چاپ لیبل که بعنوان روش چاپ اموال نیز شناخته میشود  چاپ لیبل سکوریتی میباشد که طی آن لیبل به حدی چسبندگی بالایی دارد که کندن آن به منزله خرد شدن آن میباشد. این لیبل در صورت تلاش برای کندن همانند گچ خرد خواهد شد. در گارانتی محصولات بیشتر از این نوع لیبل استفاده میشود که کندن و حذف کردن آن به سختی انجام میشود و حذف آن نیز در مواردی میتواند ابطال گارانتی را به همراه داشته باشد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :