شنبه 1 ارديبهشت 1403 در ساعت 8 : 59 دقیقه 09125704163 - 02133934182

چاپ کارت ویزیت

10 / 10
از 11 کاربر

کارت ویزیت در واقع نشان دهنده نوع بیزینس شماست و کیفیت کار شما را به صورت غیر مستقیم به مشتری نشان میدهد. بنابراین طراحی کارت ویزیت را بسیار جدی بگیرید. مشخصات تماس شما بر روی کارت ویزیت درج می شود و بهترین راه ایجاد ارتباط با مشتری به صورت محترمانه و دوستانه همراه با حفظ پرستیژ لازمه می باشد.

برخی از صاحبان مشاغل متوجه اهمیت طراحی کارت ویزیت نیستند و از روش های غیر حضوری برای سفارش کارت ویزیت استفاده می کنند . در صورتیکه باید بدانند کارت ویزیت نماینده یک فرد صاحب بیزینس است و باید با بهترین کیفیت و بهترین طراحان طراحی شود. علاوه بر این اگر کار طراحی توسط تیم متخخص طراحی انجام شود مسلما تاثیرات آن را در دنیای تجارت خواهید دید . حتی در کوچکترین مورد میتوان انتخاب رنگ را برای آن شغل مثال زد. برای طراحی کارت های ویزیت و حتی ست اداری و هرآنچه که میتوند نماینده ی یک شرکت به حساب بیاید باید بسیار دقت کرد.

از نکات دیگری که باید به آن توجه کرد چاپ کارت ویزیت می باشد . کیفیت چاپ کارت ویزیت مانند سایر محصولات مانند چاپ تقویم، چاپ بروشور ، چاپ ساک دستی ،چاپ لیبل و غیره بسیار مهم است و در دیدگاه مشتری نسبت به ما تاثیر بسزایی دارد. کیفیت چاپ کارت ویزیت و تمیزی آن مثل دکور میماند. هرچقدر هم که کیفیت اجناس ارائه شده بالا باشد اما دکور مناسبی نداشته باشد مشتریان آن اجناس را نخواهند دید. پس علاوه بر طراحی خوب و حرفه ای ، چاپ کارت ویزیت نیز از پارامترهای بسیار مهم است.

نکاتی که باید برای چاپ کارت ویزیت در نظر بگیرید

یکی از بخش های مهم که باید در چاپ کارت ویزیت در نظر بگیرید طرح لوگوی شما می باشد برای چاپ کارت ویزیت باید از نوع طراحی لوگوی خود اطمینان حاصل کرده باشید و بعد از آن اقدام به چاپ کارت ویزیت نمایید. شما باید طراحی کارت ویزیت را به گونه ای انجام دهید که اگر شخصی کارت ویزیت شما را در دست گرفت نام شما را به یاد آورد.

عنوان و امکانات تماس درچاپ کارت ویزیت

برای چاپ کارت ویزیت چنان چه سابقه ای مرتبط با کار فعلی خود دارید بهتر است در کارت ویزیت قید شود و میزان مدرک و توانایی های خود را در کارت چاپ نمایید.

 اطلاعات تماس از دیگر مواردی می باشد که در چاپ کارت ویزیت در نظر گرفته می شود. برای چاپ کارت ویزیت بهتر است یک خط که مربوط به کار شما باشد را قید نمایید و بهتر است از نوشتن خط شخصی برای چاپ کارت ویزیت پرهیز نمایید. چنان چه دفت یا فروشگاهی دارید که دارای آدرس ثابت می باشد بهتر است آن را نیز در چاپ کارت ویزیت لحاظ نمایید.

 چنان چه دارای سایت  و یا شبکه های اجتماعی مرتبط با کسب و کار خود می باشید می توانید مکانی را برای درج آدرس وب سایت خود را نیز در چاپ کارت ویزیت در نظر بگیرید.

لحاظ کردن فضای خالی در چاپ کارت ویزیت

 شما نباید در چاپ کارت ویزیت تمام قسمت های کارت ویزیت را پر از اطلاعات نمایید زیرا در این صورت کارت ویزیت شما زیبا و کاربردی نخواهد بود بنابراین بهتر است فضای خالی مناسبی را در چاپ کارت ویزیت در نظر بگیرید و به این ترتیب می توانید از پس زمینه ای زیبا نیز در چاپ کارت ویزیت بهره بگیرید.

خلاقیت در چاپ کارت ویزیت

 یکی دیگر از نکاتی که باید برای چاپ کارت ویزیت در نظر بگیرید این است که باید چاپ کارت ویزیت به شکل خلاقانه ای انجام شود و همچنین باید به گونه ای طراحی شود که نوع کسب و کار شما را به مشتری و یا بیننده کارت منتقل نماید بنابراین باید برای چاپ کارت ویزیت به افرادی مراجعه نمایید که تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :